maandag 26 augustus 2013

Sweet memories

Hallo lieve lezers,

Zoals jullie weten zijn de zusjes Scrap & Zo op het moment he-le-maal Lay out maken verslaafd.. of zoals mijn lieve zussie het zegt: we zijn hysterisch aan het lowen :)

We zijn een poosje geleden samen naar een leuke beurs geweest, mijn lief erbij (die heeft nòg tetterende oren van het gekwebbel) en erna even nog gezellig met Peetje mee om bij haar wat te drinken.

Wat een heerlijke dag en wat is het leuk om te ontdekken dat je zo vreselijk veel gemeen heb, we hebben dezelfde humor zijn allebei druk en hysterisch ..kortom , zeker voor herhaling vatbaar.

Foto`s moesten er natuurlijk ook gemaakt worden al was ik wel zo dom om mijn fototoestel te laten liggen bij Peetje, die deze spontaan probeerde op marktplaats te verkopen, maar dat is weer een heel ander verhaal:)

Ennieway , we verzonnen een gezusters Scrap & Zo uitdaging, we namen allebei dezelfde foto en maakte hier een lay out mee.

Dit is mijn uitvoering:

Mijn Lay out heeft als titel: Sweet memories en ik heb gekozen voor zachte kleurtjes:)
Als ondergrond heb ik een scrapvel van The Scrapcake gebruikt, dit merk bestaat helaas niet meer.
Aan de rechterkant zien jullie een stuk van een vel van DCWv, ik vond dat gouden woord memories zo toepasselijk.
Verder heb ik veel bloemen gebruikt en wat swirls.
 
 
Detail foto`s:
 

Een flinke toef bloemen voor onder de foto en rechts naast de foto een rond chipboard frame die ik versierde met mijn parel pen

Links boven de foto nog meer bloemen

De titel die ik maakte met verschillende alfabet stickers

Dit hartje bestelde ik speciaal voor deze Lay out.
We zijn dan ook wel heeeele speciale zusjes :)

Ik maakte met distress inkt(vintage photo) de randjes van een doily en de randjes van het papier wat ouder, dat geeft zo`n gaaf effect he?

Zij aanzicht van mijn Lay out, hier is goed te zien hoeveel lagen mijn Lay out wel heeft:)
 
 
Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze uitdaging,
kijk vooral ook even wat Peetje met deze foto heeft gedaan..
Ik heb al een sneakje gezien, zo mooi haar uitwerking!
 
Dank jullie wel voor het mee lezen en..
 
Tot snel!
xox
linn

3 opmerkingen: